• +359 2 988 68 90  
    • БГ
    • EN

     

    You are here

    Как правилно да рекламираме имоти във Фейсбук и какво да не допускаме?

    Дата: 
    07.11.2017
    Категория: 
    Имотен пазар

    Достатъчно ли е да разполагаме със смартфон, имейл и фейсбук профил, за да рекламираме успешно недвижими имоти в социалните мрежи и онлайн пространството като цяло? Какви са първите стъпки за правилно и успешно маркетиране и какви грешки не трябва да допускаме?

    Отговорите на тези и други въпроси, свързани с темата, дава експертът в сферата Стилиян Запорожанов. Той беше един от гост-лекторите на Четвъртата годишна конференция „Inspire to higher“ – Брокерът на бъдещето, организирана от Националното сдружение „Недвижими имоти“. Освен онлайн предприемач и маркетинг консултант във виртуалното пространство,  Запрожанов е и съосновател на Онлайн бизнес академия за предприемачи, която се радва на голям интерес.

    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „За да имаме успешен бизнес във Фейсбук, ние първо трябва да работим върху изграждането на бранд „доверие“. Ние трябва да обучаваме нашите клиенти за това какви са нашите възможности и постижения, за да може на база на тяхната образованост, те да вземат решение да купят именно от нас. Така, че формулата, според мен е:  бранд – авторитет – доверие – образователно съдържание и чак тогава смартфона и технологиите“.

    Някои от основните пропуски при брокерите, които вече използват Фейсбук са, че не правят таргетирана реклама, а спамят всички; не събират данни за потенциални клиенти, а само за такива, които в момента търсят, а също така липсата на дългосрочна маркетингова стратегия.

    Трите основни метода за развиване на бизнеса с недвижими имоти са:

     

    1. Увеличение броя на клиентите, чрез директни контакти, препоръки и директни реклами;
    2. Увеличаване средната стойност на покупката, чрез допълнителни онлайн и офлайн услуги;
    3. Увеличаване на честотата на покупка, чрез постоянна комуникация – онлайн и офлайн.


    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: Много брокери все още залагат само на първия метод, а глобалната статистика е красноречива – за последните седем месеца цената на рекламата във Фейсбук се е покачила със 130%, а броят на рекламодателите се е удвоил за година и половина. В България, за сега, е евтино да се рекламира в социалната мрежа, а Real Estate индустрията е НЕразработена“.


    Две основни стратегии за всички брокери на недвижими имоти:

     

    • първата  Стратегия за търсещите клиенти, чрез създаване на бранд и таргетирана реклама;
    • втората – Стратегия за потенциалните бъдещи клиенти, чрез създаване на обучително съдържание.

    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „Ако ние искаме да продадем един продукт, то първо трябва да се научим как да продаваме себе си, да продаваме нашите идеи, ценности…Защото бизнесът, който умира чак, когато ние умрем е личният бранд. Всеки друг има средна продължителност между 15 и 20 години. Това е доказано, особено в Щатите. Събрал съм толкова истории за разбити мечти. Основна грешка, която много предприемачи, стартиращи онлайн бизнес допускат е липсата на търпение заедно с големите очаквания. Иска им се да спечелят много бързо, много пари, а не винаги става така. Често успешният бизнес във Фейсбук или като цяло – в онлайн пространството, се основава на един или няколко неуспешни опита. Най-важният ми съвет е продължават да тестват и да стоят далеч от хора, които им казват, че нещо е абсолютно сигурно, просто защото нищо не е гарантирано. Пазарът е този, който решава“.

    Освен доверието на клиентите и създаването на правилен модел маркетингов продукт, експертът споделя, че за постигането на добри резултати в социалните мрежи, много важно е и времето, в което ще се публикува или сподели информация за дадения продукт/имот.


    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „Рано сутрин – между 6:30ч. и 8:30ч., когато хората се приготвят за работа и вечер – между 21:00ч. и 23:30ч., когато са приключили със служебните си и домашни ангажименти, са най-подходящите часови интервали, в които да си осигурите повече публика, респективно – повече клиенти“.

     

    Източник: 
    domaza.bg

    Други новини

    Новини

    Истински ли е ръстът на имотите у нас?

    15 Януари, 2018
    Коментар на заместник-председателя на НСНИ Добромир Ганев в ефира на Клуб Инвестор с Ивайло Лаков

    Недвижими имоти в Бургас и перспективи за развитието на града

    11 Януари, 2018
    Започнатото строителство на недвижими имоти в Бургас се развива положително и отбелязва 3% ръст

    Какви са прогнозите за сектора на недвижимите имоти в България през 2018г.?

    10 Януари, 2018
    Ръстът на цените на недвижимите имоти в България е над предупредителния праг

    Промени при вписване на имотни сделки

    9 Януари, 2018
    От 2 януари 2018 г всички сделки, които се входират в АВ в София, ще бъдат вписвани в рамките на същия ден

    И. Перфанова: Пазарът на недвижими имоти ще следва посоката на 2017г.

    4 Януари, 2018
    Идва краят на спадането на лихвите по кредитите и купувачите инвестират в имоти

    Какви са прогнозите за пазара на имоти за 2018 г.?

    2 Януари, 2018
    Очаква се 2018 да затвърди тенденциите за възходящ пазар от миналата година, макар и с по-умерени темпове.

    Г. Максимова: Споменаването на понятието "балон" на имотния пазар е силно преувеличено

    28 Декември, 2017
    Брокерът следва да има икономически и маркетингови познания, за да определя правилно пазарната стойност

    Какво се случи на пазара на имоти през 2017?

    21 Декември, 2017
    2017 ще бъде запомнена като най-активната и най-успешната за недвижимите имоти от 10 години насам

    К.Вълчев, ИУ-Варна: Крайно време е да се въведе единен стандарт за размера на жилищата

    20 Декември, 2017
    Българското законодателство не регламентира какво е завършен апартамент

    Състояние на пазара на недвижими имоти за изминалите 9 месеца

    19 Декември, 2017
    За да се направи обективен анализ, трябва да се вземат под внимание показателите за изминалото 9-месечие

    "Сграда на годината" отличи най-качествените сградни проекти в България

    15 Декември, 2017
    Над 60 са участващите в конкурса новопостроени и реновирани сгради от цялата страна

    Катедра „Недвижима собственост” при УНСС връчи дипломи на абсолвентите си

    15 Декември, 2017
    От името на НСНИ абсолвентите приветства префседателят на НСНИ инж. Ирена Перфанова

    Недвижими имоти в България: резултати от годината и прогнози за 2018 г.

    13 Декември, 2017
    За какво говорят българските брокери и агенти на недвижими имоти когато се събират заедно?

    И.Перфанова: Ако цените на имотите продължат да растат, можем да повторим 2008 г.

    4 Декември, 2017
    Когато новото строителство дърпа цените нагоре, целият пазар се повлича по тях

    Четвърта годишна конференция на НСНИ - отзиви

    1 Декември, 2017
    Какви са отзивите от Четвъртата годишна конференция на НСНИ Inspire to Higher

    Официално връчване на дипломите на абсолвенти на ГФ при УАСГ - випуск 2017

    27 Ноември, 2017
    Отличниците ще участват в следващото издание на професионалната конференция Inspire to Higher

    Мария Белколева: Никога не определям среща на клиента си пред адреса

    24 Ноември, 2017
    Вижте какви успешни практики сподели един от най-добрите брокери в Онтарио на Празника на брокерите 2017

    10 години от създаването на Катедра „Недвижима собственост" на УНСС

    16 Ноември, 2017
    "Зад 10-годишния период стоят много работа и усилия, но и голямо удовлетворение от постигнатото"

    Има нова тенденция при бизнес сегмента на пазара на недвижими имоти

    15 Ноември, 2017
    Логистичният сектор ще става все по привлекателен за компаниите със свободни капитали

    А. Бочев: Бизнесът с недвижими имоти се гради от препоръки, базирани на спечелено доверие

    14 Ноември, 2017
    Покупката на имот изисква внимание и отговорност от страна на човека, който ви го предлага.

    България се присъедини към Женевската декларация за устойчиво градско развитие

    12 Ноември, 2017
    Близо 1,8 млрд. лв. се инвестират у нас в проекти за възстановяване на регионите

    Рекордна година за инвестиционния пазар в България

    10 Ноември, 2017
    С появата на нови брандирани хотели в София се очаква заетостта и средната цена на нощувка да се повишат

    Какво да се знае при оглед и покупка на жилище

    9 Ноември, 2017
    В случай на нужда съвет и насока можете да потърсите и от Национално сдружение недвижими имоти

    София - центърът на инвестиционната активност в България

    9 Ноември, 2017
    Пазарът на имоти е в бум, но този цикъл е много различен спрямо периода отпреди 2007 г.

    Брокерът на бъдещето ще има нужда само и единствено от мобилния си телефон

    8 Ноември, 2017
    Kолкото по-бързо и пазарът на недвижими имоти успее да се дигитализира, толкова по-добре за него

    Как ще се отрази покачването на лихвите върху пазара на недвижими имоти

    7 Ноември, 2017
    2018г. ще бъде динамична за пазара на недвижими имоти, но не толкова, колкото са били предходните три

    Как правилно да рекламираме имоти във Фейсбук и какво да не допускаме?

    7 Ноември, 2017
    Достатъчно ли е да разполагаме със смартфон, имейл и фейсбук профил, за да рекламираме успешно имоти?

    Вл. Сиркаров: Имотният пазар прегаря, когато цените растат по-бързо от доходите

    4 Ноември, 2017
    Водещият на Bloomberg TV Bulgaria се включи в дискусия, организирана от НСНИ

    Жилищата в България: по-празни, но все по-скъпи

    5 Ноември, 2017
    Почти 1 милион жилища са необитаеми, но 1 милион души живеят в пренаселени имоти

    Какви промени се очакват на пазара на имоти?

    3 Ноември, 2017
    Вижте какво споделиха експерти за нивата на лихвите и рисковете при инвестициите „на зелено“

    За НСНИ

    НAЦИОНАЛНО СДРУЖЕНИЕ НЕДВИЖИМИ ИМОТИ обединява брокери и агенти за недвижими имоти, които искат да упражняват по легален и професионален начин своята професия. НСНИ представлява техните интереси пред обществото, институциите, потребителите и бранша.

    Свържете се с нас

    •  office@nsni.bg 
    •  02/988 68 90
    •  02/980 14 70
    •  0700 10 805
    •  София, бул. "Патриарх Евтимий" 36А

    Виж на картата