• +359 2 988 68 90  
    • БГ
    • EN

     

    You are here

    Как правилно да рекламираме имоти във Фейсбук и какво да не допускаме?

    Дата: 
    07.11.2017
    Категория: 
    Имотен пазар

    Достатъчно ли е да разполагаме със смартфон, имейл и фейсбук профил, за да рекламираме успешно недвижими имоти в социалните мрежи и онлайн пространството като цяло? Какви са първите стъпки за правилно и успешно маркетиране и какви грешки не трябва да допускаме?

    Отговорите на тези и други въпроси, свързани с темата, дава експертът в сферата Стилиян Запорожанов. Той беше един от гост-лекторите на Четвъртата годишна конференция „Inspire to higher“ – Брокерът на бъдещето, организирана от Националното сдружение „Недвижими имоти“. Освен онлайн предприемач и маркетинг консултант във виртуалното пространство,  Запрожанов е и съосновател на Онлайн бизнес академия за предприемачи, която се радва на голям интерес.

    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „За да имаме успешен бизнес във Фейсбук, ние първо трябва да работим върху изграждането на бранд „доверие“. Ние трябва да обучаваме нашите клиенти за това какви са нашите възможности и постижения, за да може на база на тяхната образованост, те да вземат решение да купят именно от нас. Така, че формулата, според мен е:  бранд – авторитет – доверие – образователно съдържание и чак тогава смартфона и технологиите“.

    Някои от основните пропуски при брокерите, които вече използват Фейсбук са, че не правят таргетирана реклама, а спамят всички; не събират данни за потенциални клиенти, а само за такива, които в момента търсят, а също така липсата на дългосрочна маркетингова стратегия.

    Трите основни метода за развиване на бизнеса с недвижими имоти са:

     

    1. Увеличение броя на клиентите, чрез директни контакти, препоръки и директни реклами;
    2. Увеличаване средната стойност на покупката, чрез допълнителни онлайн и офлайн услуги;
    3. Увеличаване на честотата на покупка, чрез постоянна комуникация – онлайн и офлайн.


    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: Много брокери все още залагат само на първия метод, а глобалната статистика е красноречива – за последните седем месеца цената на рекламата във Фейсбук се е покачила със 130%, а броят на рекламодателите се е удвоил за година и половина. В България, за сега, е евтино да се рекламира в социалната мрежа, а Real Estate индустрията е НЕразработена“.


    Две основни стратегии за всички брокери на недвижими имоти:

     

    • първата  Стратегия за търсещите клиенти, чрез създаване на бранд и таргетирана реклама;
    • втората – Стратегия за потенциалните бъдещи клиенти, чрез създаване на обучително съдържание.

    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „Ако ние искаме да продадем един продукт, то първо трябва да се научим как да продаваме себе си, да продаваме нашите идеи, ценности…Защото бизнесът, който умира чак, когато ние умрем е личният бранд. Всеки друг има средна продължителност между 15 и 20 години. Това е доказано, особено в Щатите. Събрал съм толкова истории за разбити мечти. Основна грешка, която много предприемачи, стартиращи онлайн бизнес допускат е липсата на търпение заедно с големите очаквания. Иска им се да спечелят много бързо, много пари, а не винаги става така. Често успешният бизнес във Фейсбук или като цяло – в онлайн пространството, се основава на един или няколко неуспешни опита. Най-важният ми съвет е продължават да тестват и да стоят далеч от хора, които им казват, че нещо е абсолютно сигурно, просто защото нищо не е гарантирано. Пазарът е този, който решава“.

    Освен доверието на клиентите и създаването на правилен модел маркетингов продукт, експертът споделя, че за постигането на добри резултати в социалните мрежи, много важно е и времето, в което ще се публикува или сподели информация за дадения продукт/имот.


    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „Рано сутрин – между 6:30ч. и 8:30ч., когато хората се приготвят за работа и вечер – между 21:00ч. и 23:30ч., когато са приключили със служебните си и домашни ангажименти, са най-подходящите часови интервали, в които да си осигурите повече публика, респективно – повече клиенти“.

     

    Източник: 
    domaza.bg

    Други новини

    Новини

    10 години от създаването на Катедра „Недвижима собственост" на УНСС

    16 Ноември, 2017
    "Зад 10-годишния период стоят много работа и усилия, но и голямо удовлетворение от постигнатото"

    Има нова тенденция при бизнес сегмента на пазара на недвижими имоти

    15 Ноември, 2017
    Логистичният сектор ще става все по привлекателен за компаниите със свободни капитали

    А. Бочев: Бизнесът с недвижими имоти се гради от препоръки, базирани на спечелено доверие

    14 Ноември, 2017
    Покупката на имот изисква изключително внимание и отговорност от страна на човека, който ви го предлага.

    България се присъедини към Женевската декларация за устойчиво градско развитие

    12 Ноември, 2017
    Близо 1,8 млрд. лв. се инвестират у нас в проекти за възстановяване на регионите

    Рекордна година за инвестиционния пазар в България

    10 Ноември, 2017
    С появата на нови брандирани хотели в София се очаква заетостта и средната цена на нощувка да се повишат

    Какво да се знае при оглед и покупка на жилище

    9 Ноември, 2017
    В случай на нужда съвет и насока можете да потърсите и от Национално сдружение недвижими имоти

    София - центърът на инвестиционната активност в България

    9 Ноември, 2017
    Пазарът на имоти е в бум, но този цикъл е много различен спрямо периода отпреди 2007 г.

    Брокерът на бъдещето ще има нужда само и единствено от мобилния си телефон

    8 Ноември, 2017
    Kолкото по-бързо и пазарът на недвижими имоти успее да се дигитализира, толкова по-добре за него

    Как ще се отрази покачването на лихвите върху пазара на недвижими имоти

    7 Ноември, 2017
    2018г. ще бъде динамична за пазара на недвижими имоти, но не толкова, колкото са били предходните три

    Как правилно да рекламираме имоти във Фейсбук и какво да не допускаме?

    7 Ноември, 2017
    Достатъчно ли е да разполагаме със смартфон, имейл и фейсбук профил, за да рекламираме успешно имоти?

    Вл. Сиркаров: Имотният пазар прегаря, когато цените растат по-бързо от доходите

    4 Ноември, 2017
    Водещият на Bloomberg TV Bulgaria се включи в дискусия, организирана от НСНИ

    Жилищата в България: по-празни, но все по-скъпи

    5 Ноември, 2017
    Почти 1 милион жилища са необитаеми, но 1 милион души живеят в пренаселени имоти

    Какви промени се очакват на пазара на имоти?

    3 Ноември, 2017
    Вижте какво споделиха експерти за нивата на лихвите и рисковете при инвестициите „на зелено“

    Проф. Андрю Баум: Инвестициите в недвижимо имущество ще растат

    2 Ноември, 2017
    Най-големите държавни, пенсионни и застрахователни фондове в света с десетки милиарди в недвижими имоти

    Пазарът на жилища във Варна – все по-скъп и по-предвидим

    1 Ноември, 2017
    Пазарът на недвижими имоти във Варна продължава стабилния си растеж и предлага възможности

    Задава се краят на ниските лихви – как ще се промени пазарът на недвижимост

    31 Октомври, 2017
    Очакванията в средносрочен план, до края на годината, са ЕЦБ да повиши основните лихвени нива

    „Брокерът на бъдещето" премина със забележителен успех

    31 Октомври, 2017
    Големи имена в недвижимите имоти, фън шуи, рекламата, маркетинга и финансите уважиха “Inspire to higher”

    Вижте видео от Професионалния празник на брокерите 2017

    30 Октомври, 2017
    Тази година темата на събитието беше „Брокерът на бъдещето: от голямата игра до малкия инвеститор“

    Николаос Куртидис: Българите играят основна роля в гръцкия имотен пазар

    28 Октомври, 2017
    Оказва се, че всяка втора сделка с ваканционен имот в района на Кавала е с български купувачи.

    Проф. Андрю Баум: Липсата на прозрачност спъва инвеститорите към България

    28 Октомври, 2017
    България все още не е част от осовните инвестициите в Европа, защото е малка и липсва на прозрачност

    Пазарът на жилища се пренасища, ръстът на цените ще се забави

    27 Октомври, 2017
    Какви жилища търсят българите? Ще продължат ли да поскъпват имотите в София?

    Професионален празник събира брокерите на имоти на дискусия за бъдещето на пазара

    13 Октомври, 2017
    На 27 октомври в София ще се обсъждат предизвикателствата пред брокерите, готови ли са тях

    IV професионален празник на брокерите и агентите на недвижими имоти

    12 Октомври, 2017
    Eкспертите ще дискутират пазарните тенденции в страната и ще набележат новите възможности

    Picmiller – национален партньор на НСНИ и глобален партньор на FIABCI

    11 Октомври, 2017
    Всички членове на НСНИ ползват 10% отстъпка от фиксираната цена за обработването на снимки.

    Да инвестирам ли в имот – отговор от първо лице

    9 Октомври, 2017
    Добромир Ганев, зам.-председател на Национално сдружение Недвижими имоти в предаването Boom&Bust

    Д. Ганев: Макроикономическите ни показатели са най-високите в Европа

    6 Октомври, 2017
    Очакванията за растеж през тази година, а и през следващите 2-3 години, са най-благоприятните.

    На 27 октомври ще се проведе годишната Конференция на НСНИ: Inspire to higher 2017

    6 Октомври, 2017
    Всеки заинтересован брокер или агент на недвижими имоти ще може да вземе участие в конференцията и празника

    Столична община пусна калкулатор на цени за 99 услуги за граждани

    25 September, 2017
    Всеки ще може да пресметне лесно и получи информация за всички разходи и такси за предлагани от НАГ услуги

    Ще продължат ли да поскъпват имотите в България

    18 September, 2017
    Имотите в България са поскъпнали с 1.8% през второто тримесечие на 2017 г. и 4.2 на сто за полугодието

    На пазара на имоти се виждат признаци на забавяне

    15 September, 2017
    Най-доброто състояние на пазара е при равновесие между очакванията на страните по сделката

    За НСНИ

    НAЦИОНАЛНО СДРУЖЕНИЕ НЕДВИЖИМИ ИМОТИ обединява брокери и агенти за недвижими имоти, които искат да упражняват по легален и професионален начин своята професия. НСНИ представлява техните интереси пред обществото, институциите, потребителите и бранша.

    Свържете се с нас

    •  office@nsni.bg 
    •  02/988 68 90
    •  02/980 14 70
    •  0700 10 805
    •  София, бул. "Патриарх Евтимий" 36А

    Виж на картата