• +359 2 988 68 90  
    • БГ
    • EN

     

    You are here

    Как правилно да рекламираме имоти във Фейсбук и какво да не допускаме?

    Published date: 
    07.11.2017
    Категория: 
    Имотен пазар

    Достатъчно ли е да разполагаме със смартфон, имейл и фейсбук профил, за да рекламираме успешно недвижими имоти в социалните мрежи и онлайн пространството като цяло? Какви са първите стъпки за правилно и успешно маркетиране и какви грешки не трябва да допускаме?

    Отговорите на тези и други въпроси, свързани с темата, дава експертът в сферата Стилиян Запорожанов. Той беше един от гост-лекторите на Четвъртата годишна конференция „Inspire to higher“ – Брокерът на бъдещето, организирана от Националното сдружение „Недвижими имоти“. Освен онлайн предприемач и маркетинг консултант във виртуалното пространство,  Запрожанов е и съосновател на Онлайн бизнес академия за предприемачи, която се радва на голям интерес.

    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „За да имаме успешен бизнес във Фейсбук, ние първо трябва да работим върху изграждането на бранд „доверие“. Ние трябва да обучаваме нашите клиенти за това какви са нашите възможности и постижения, за да може на база на тяхната образованост, те да вземат решение да купят именно от нас. Така, че формулата, според мен е:  бранд – авторитет – доверие – образователно съдържание и чак тогава смартфона и технологиите“.

    Някои от основните пропуски при брокерите, които вече използват Фейсбук са, че не правят таргетирана реклама, а спамят всички; не събират данни за потенциални клиенти, а само за такива, които в момента търсят, а също така липсата на дългосрочна маркетингова стратегия.

    Трите основни метода за развиване на бизнеса с недвижими имоти са:

     

    1. Увеличение броя на клиентите, чрез директни контакти, препоръки и директни реклами;
    2. Увеличаване средната стойност на покупката, чрез допълнителни онлайн и офлайн услуги;
    3. Увеличаване на честотата на покупка, чрез постоянна комуникация – онлайн и офлайн.


    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: Много брокери все още залагат само на първия метод, а глобалната статистика е красноречива – за последните седем месеца цената на рекламата във Фейсбук се е покачила със 130%, а броят на рекламодателите се е удвоил за година и половина. В България, за сега, е евтино да се рекламира в социалната мрежа, а Real Estate индустрията е НЕразработена“.


    Две основни стратегии за всички брокери на недвижими имоти:

     

    • първата  Стратегия за търсещите клиенти, чрез създаване на бранд и таргетирана реклама;
    • втората – Стратегия за потенциалните бъдещи клиенти, чрез създаване на обучително съдържание.

    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „Ако ние искаме да продадем един продукт, то първо трябва да се научим как да продаваме себе си, да продаваме нашите идеи, ценности…Защото бизнесът, който умира чак, когато ние умрем е личният бранд. Всеки друг има средна продължителност между 15 и 20 години. Това е доказано, особено в Щатите. Събрал съм толкова истории за разбити мечти. Основна грешка, която много предприемачи, стартиращи онлайн бизнес допускат е липсата на търпение заедно с големите очаквания. Иска им се да спечелят много бързо, много пари, а не винаги става така. Често успешният бизнес във Фейсбук или като цяло – в онлайн пространството, се основава на един или няколко неуспешни опита. Най-важният ми съвет е продължават да тестват и да стоят далеч от хора, които им казват, че нещо е абсолютно сигурно, просто защото нищо не е гарантирано. Пазарът е този, който решава“.

    Освен доверието на клиентите и създаването на правилен модел маркетингов продукт, експертът споделя, че за постигането на добри резултати в социалните мрежи, много важно е и времето, в което ще се публикува или сподели информация за дадения продукт/имот.


    Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „Рано сутрин – между 6:30ч. и 8:30ч., когато хората се приготвят за работа и вечер – между 21:00ч. и 23:30ч., когато са приключили със служебните си и домашни ангажименти, са най-подходящите часови интервали, в които да си осигурите повече публика, респективно – повече клиенти“.

     

    Author: 
    domaza.bg

    Partners

    About NSNI

    НAЦИОНАЛНО СДРУЖЕНИЕ НЕДВИЖИМИ ИМОТИ обединява брокери и агенти за недвижими имоти, които искат да упражняват по легален и професионален начин своята професия. НСНИ представлява техните интереси пред обществото, институциите, потребителите и бранша.

    Свържете се с нас

    •  office@nsni.bg 
    •  02/988 68 90
    •  02/980 14 70
    •  0700 10 805
    •  София, бул. "Патриарх Евтимий" 36А

    Виж на картата